Saturday 5 June 2021

KISAH BOLA DAN IMPORT

Assalamualaikum bloggers and readers..

Aku tak mau komen kat fb pasal bola, tetapi mungkin aku akan speak my mind kat Fb juga. Anyway to keep this blog alive, aku akan menulis dan terus menulis di sini.

side note: Reducing my weight for about 5kg. And still keeping fit amid the lockdown. Juast try to getting lighter and lighter. Takde la makan je kan.
Kekadang lucu juga, sikap alpa kita..mula2 huru hara, kemudian jadi biasa.
Macam mana covid nak dihapus binasa.

Kecoh dulu nak buat ingatan tarikh lockdown pertama. pastu buat buat lawak macam mana kita lawan. nak habaq anak cucu. 
Tak lawan macam mana pun.. Duduk rumah je. kan lawak la kan?

Hmm lawak  la tu.
La ni:
Duduk rumah pun tak boleh.
Ikut SOP pun tak boleh.Susah sangat ka

MAcam kawan aku habaq, kita ni rasa nak menang terus enjoy. Game belum habis. dah last last kena tibai.

Sama la perang covid ni. Belum pun menang, semua ingat takdak apa2.
macam tak kisah dah. Dulu kalau Putra Heigt ada covid kat LRT, contohnya. 
Bukan kata LRT station aku takut nak pi, sampai satu shah alam org elak.

La ni tak dak sapa heran..kalau tak lockdown, semua loqlaq!
Dalam loqdown pun ada juga adventure konon boleh pi sana sini.
Hermm.. belum menang dah enjoy.

Balik kepada bola, aku tunggu siot Msia lawan UAE. Jarang aku layan sampai dinihari tapi team kita kan. 
Kena dua kosong minit 80 aku habaq anak. Dah, memang main teruk, takdak chance nak score ni. Takyah tengok la!!

Memang tahap permainan teruk setakat yang aku ingat, yang mana aku tengok live la
Aku malas kecam. Tak perlu kata apa2 setakat menyakitkan hati bila pikir permainan malam tu. 
Bukan aku terer sangat nak kritik, tapi entahlah.

Oh ya dengar result esoknya 0 -4. Walawei..teruknya..

hari ni ada jawapan menerpa aku..
team lawan UAE hari tu mengimport pemain Malaysia, guna pemain naturalisasi Malaysia untuk mencukupkan team meraka. Dan guna coach dari Malaysia.
 So team manakah yg lawan UAE.. pikir2 kan..
so hati ku kurang kecewa...

kerana selalunya team Harimau Malaysia memang garang walaupun level berbeza, semangat tetap waja.
Peminat tetap puas hati dan ceria. Namun yang UAE hari tu..erm.. team dari ??? dot dot dot








sampai ke Shah Ala

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...