Wednesday, 16 September 2015

Dapur oh dapur: Pasang lampu downlight Omlopp

Assalamualaikum..
Lama tak update pasal dapur oh dapur.
Hari ni siap pasang lampu downlight.
Dah lama pun beli, masa sale hari tu..ermm sebulan dah.

Lurvy katanya tak pasang pun tak apa.. tp aku dah beli. Pasang je la..

Bg dia asal dapur luas..meet the purpose sudah..lampu2 no dua.

Dlm pada tu ingatkan aku.
"Pasang tu tak mau wayar terjurai2. Nanti tak kemas"

Apa pun aku pasang..
Ala cucuk kat wayar ja..
Ada set distributor dia.. cucuk lmpu 3 biji..
Kemaskan wayar..tadaaa siap!

Tu pun amik masa sebulan.. huhuhu

9 comments:

  1. cantiknya kabinet dapur walaupun tak dpt tgk gambar dapur penuh pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. shhh... kalau penuh kat bawah tu berselerak

      Delete
  2. Replies
    1. haily deen, indah gambar dari rupo

      Delete
  3. Bila dapur cantik barulah bersemangat nak ke dapur tapi bila nak masak.. alahai sayangnya.. takut comot.. ekekeke..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...