Friday 15 November 2013

Perkongsian diteruskan....

Assalamualaikum bloggers and readers..

aku telah kembali

Alhamdulillah...

Kepada pembaca yang ke sini sebelum ini yang mendapati blog ini menjadi private, aku minta maaf,
Tak semena-mena aku setkan jadi private...tapi kan . bukan tak semena-mena sebenarnya....

Tapi aku masih minat untuk menulis..terutamanya pengalaman aku dalam 2 bulan lepas.

Kepada yang tak tahu, aku terpilih untuk menunaikan haji dan aku berfikir eloklah semua jejak aku di alam maya ini elok aku privatekan pada masa itu..

Ye lah kan mana lah tau jika tak sempat aku privatekan,, sebab nya.. Semua kepingin nak meninggal di Tanah Suci...Seriuos...

Entahlah, bab bab mati  ni sbenarnya kita tak tahu...rahsia Allah. Dia Maha Mengetahui...
Sementara dipanjangkan usia ni biarlah aku mengambil peluang untuk berkongsi sedikit pengalaman orang biasa seperti aku ni... Org yang banyak dosa, org yang leka,. lalai dlm urusan akhirat.. dan lain lain lagilah.

Pada mulanya nak juga biarkan blog ni private namun ada juga yang minta on kan balik,,jadi.. here i am!!
Apa pun.... aku menulis bukan kerna nama........

Hanya berkongsi apa yang aku lalui dalam kehidupan....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan cadangan.... Please come again

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...